تبلیغات ارزان ... تبلیغات ارزان ...
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. پس از مطالعه مطالب نظر خود را اعلام فرمایید.

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


تبلیغات ارزان ...

تبلیغات خود را با ارزانترین و بهترین قیمت به ما بسپارید
تبلیغات شما با 50 درصد تخفیف
موضوع: <-CategoryName->

لطفاً ، برای حمایت از ما از وب سایت های زیر بازدید کرده یا در آن عضو شوید.

کسب درامد از طریق پاپ اپ

در فروشگاه شارژ تلفن همراه امپرور شما میتوانید بصورت همزمان، چند کارت شارژ اپراتورهای مختلف را به سبد خرید اضافه کرده و همه آنها را فقط یکبار و در یک تراکنش با هم بپردازید. ارزانتر از همه جا به مناسبت افتتاحیه و سه نوبت قرعه کشی روزانه.

* برای سفارش بسته های تبلیغاتی، میتوانید از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه با من در ارتباط باشید. - اسپانسر تبلیغاتی شما: empror *

* تبلیغات کلیکی شما با 50 درصد تخفیف * فقط همین یک بار تا آخر بخوانید. *

بازدید کننده گرامی

سلام

در تاریخ 1391/11/29 هجری خورشیدی ( مصادف با 2013/02/17 میلادی ) ادمین محترم سایت معتبر و محبوب باکس24 در گامی استوار و مهم جهت ثبات هر چه بیشتر سایت در یک تصمیم کاملاً به جا، به موقع و هوشمندانه، با اقتدار کامل قانونی را برای برداشت از حساب اعلام کردند. در نگاه اول اینطور به نظر میرسید که سایت قصد محدود کردن کاربران با توجه به نوع عضویتشان را دارد که این قانون، در ابتدا با اعتراض کاربران مواجه شد ولی با توضیحات منطقی و استدلالات جناب آقای معارفی در خصوص این قانون کاربران متقاعد شدند که این قانون جز به صلاح خودشان نیست چون با وجود این قانون برداشت، باکس24 میتواند برای همیشه به خدماتش ادامه دهد. برای مطالعه قانون جدید برداشت از حساب، اینجا کلیک کنید. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.

 

هدف از این پست چیست؟

من با نام کاربری empror در باکس24 مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستم و در حال حاضر دارای عضویت طلایی هستم که چندین بار هم عضویت خود را تمدید کرده ام. بر اساس قانون جدید برداشت از حساب، سقف برداشت درآمد برای کاربران طلایی 6.000.000 ریال در ماه تعیین گردیده و با توجه به اینکه کاربران طلایی با تعداد حداکثری 2200 زیرمجموعه اجاره ای امکان داشتن درآمد بین 10.000.000 تا 15.000.000 ریال در ماه را دارا میباشند ناچارند تا مبلغ مازاد از 6.000.000 ریال را صرف تبلیغات خودشان در باکس24 بنمایند.

و اما، پیشنهاد من:

من داوطلبانه به کاربران فهیم باکس24 با عضویت های پیشرفته و استاندارد که وبسایت، وبلاگ، و یا هر محصولی را برای تبلیغ در اختیار دارند پیشنهاد میدهم تا تبلیغاتشان در باکس24 را با 50 درصد تخفیف نسبت به تعرفه های تبلیغاتی خود سایت به من واگذار کنند. برای آگاهی بیشتر، به تعرفه های زیر ( جداول شماره 1 و 2 ) توجه و مقایسه کنید:

جدول شماره 1) تعرفه های کنونی تبلیغات در باکس24

جدول شماره 2) تعرفه های پیشنهادی من به شما با 50 درصد تخفیف ( به جز آگهی عضویتی، بقیه موارد پذیرفته میشود. )

 

محاسبه قیمت از روی جدول شماره 2 به روش زیر میباشد:

اگر a قیمت بسته کلیک قبل از اعمال تخفیف، b درصد تخفیف، و c قیمت نهایی بسته کلیک پس از تخفیف باشد میتوانید با فرمول a-[(a*b)/100]=c هزینه ای را که باید بپردازید محاسبه کنید. به عنوان مثال: قیمت یک بسته 5000تایی کلیک مینی به قیمت 55000 تومان برای شما 27500 تومان هزینه دارد. با کمک گرفتن از فرمول 27500=[100/(50*55000)]-55000

 

نحوه ثبت سفارش و پرداخت:

نکته: به دلیل اینکه من در حال حاضر از ورود به تالار باکس24 محروم میباشم و دسترسی ام به پیام خصوصی قطع است، شما برای سفارش آگهی های خود؛ با ایمیل empror_24@yahoo.com در تماس باشید.

1-ابتدا با توجه به جدول شماره 2 در بالا، بسته تبلیغاتی ( کلیکی ) مدنظر خودتان را یا از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اطلاع میدهید ( ارسال از طریق پیام کوتاه اولویت دارد. ). در همین مرحله، شما باید نام کاربری خودتان را به من اعلام کنید تا در سوابق شما درج گردد.

2-پس از انجام مرحله 1 هزینه بسته انتخابی شما به به شما اعلام میشود و شما هم وجه سفارش خود را ترجیحاً از طریق پایا ( که برای شما کارمزد نداشته باشد. ) یا از طریق کارت به کارت به شماره کارت یا شماره حسابی که در زیر نوشته شده واریز میکنید.

1-2-ورود به صفحات پرداخت اینترنتی بانک ها (برای کارت به کارت):

بانک ملی ، بانک پاسارگاد .


هشدار جدی : پس از اینکه طبق بند1 با من هماهنگ کردید، قبل از اینکه وجهی را واریز کنید؛ باید منتظر اعلام من باشید. چون ممکن است طبق موجودی حساب جاری ام در اکانتم شرایط فروش تبلیغات را نداشته باشم. بدیهی است، در صورتیکه مبلغی را بدون هماهنگی واریز کنید؛ این مبلغ مصادره شده و قابل برگشت به شما یا ذخیره برای آینده نخواهد بود و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

3-مشخصات تراکنش واریزی خود را همراه با مشخصات کامل سفارش تبلیغاتی خودتان از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اعلام کرده و منتظر بمانید.

4-من طبق روال همیشگی، تبلیغ شما را در پنل خودم ثبت کرده و منتظر تأیید مدیریت میمانم و تصویر سفارش فعال شده شما را از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com برایتان ارسال میکنم.

کسب درآمد آنلاین

 

ممنون.

 


نظرات شما عزیزان:

از کاربران هر سه باکس 24
ساعت1:12---17 ارديبهشت 1392
با سلام

وجود اشخاصی مثل شما به من روحیه میده افرادی که زرنگ هستند و با تلاش و کوشش سعی می کنند راه موفقیت خود را هموار کنند ای کاش مدیر باکس 24 کمی منطقی و خوش فکر بود این همه مشکل ایجاد نمی کرد یک سری به تالار باکس 24 بزنی سراسر ناامیدی و شکایته ای کاش سایت ها و مدیران سایت های ایرانی کمی خلاقییت و مدیریت داشتن و شم اقتصادیشون را درست بکار می بردن درست مثل شما.اگر این باکس بتواند سرپا بماند من خیلی کارها دارم که انجام بدم و صد در صد تبلیغ هم می کنم اینطوری من با نصف هزینه تبلیغات می کنم و شما حساب تبلیغات و پول مازادی که امکان نقد کردن آن وجود ندارد را به پول نقد تبدیل می کنید واقعا به این می گن فکر البته از آنجایی که اهل وعده و وعید نیستم گفتم اگر سایت محکم و پابرجا بماند من هم تبلیغ از شما تهیه می کنم اگر هم نشد از صمیم قلب بهترین ها را برای شما آرزو می کنم و امیدوارم همیشه همینطور موفق باشید

خیلی حرف شد ببخشید اهل حرف اضافه نیستم فقط در آخر این اسپم فرستادن هم معضلی شده همه نظرای آخر شما همانطور که میدانید اسپمه و اونها اصلا وبلاگ شما را ندیه تعریف می کنند جای تاسفه که بخاطر تبادل لینک از این روش ها و اینگونه دروغ بگوییم متشکرم
سلام دوست عزیز، از لطف شما به من و از نظری که دادید بی نهایت سپاسگذارم. من فکر میکنم این مشکلات باکس24 برطرف میشه چون ادمینی که داره این همه برای رتبه 2 رقمی و شاید 1 رقمی الکسا در ایران تلاش میکنه سایت رو با پنگ و دندون نگه میداره و لازمه تا از افراد تحصیل کرده در زمینه اقتصاد و مدیریت استفاده کنه تا فشار کاری کمتری رو متحمل بشه. ایام به کامتان empror


محمد
ساعت22:59---6 فروردين 1392
سلام

تبلیغات نمیخوام

افزایش موجودی در باکس24 هم نمیخوام

حداقل اون شمارمو از اونجا بردار، من نظرمو خصوصی فرستادم تا شمارم دست کسی نباشه
سلام دوست عزیز، شماره موبایل شما پاک شد. ایام به کامتان


ساعت16:02---6 فروردين 1392
سلام

من تبلیغات نمیخوام اما چون حساب بانکی من ملی هست نمیتونم به حساب سپردم تو باکس 24 اضافه کنم یه پیشنهاد دارم برات: من مبلغی رو به حساب بانکیت انتقال میدم بعدش شما به پشتیبانی تیکت میزنید و درخواست میدید معادل همون مبلغ رو به از حساب شما کثر و به حساب من واریز کنه. فقط یک مشکل هست اونم اینکه آیا پشتیبانی سایت حاضر میشه کار انتقال رو انجام بده یا نه؟

برای شروع من مبلغ 8000 تومان رو پیشنهاد میدم شاید بعدها بازم برای اینکار به شما سر زدم. اگر پایه هستید با یه پیامک به شماره زیر به من خبر بدید

شماره همراه ویرایش شد.



نام کاربریم m8t2s8t6
سلام دوست عزیز، افزایش موجودی در باکس24 باید در پیشینه شما در باکس24 ثبت بشه تا در آینده و زمان درخواست برداشت به مشکل برنخورید. بنابراین برای من مسئولیت داره و از انجام این کار معذورم. پوزش میطلبم. ایام به کامتان


فرزان
ساعت16:16---4 فروردين 1392
سلام

ممنون

این طرح عالیه من حتما از سفارش میدم. امروز میخواستم از 24 کلیک بخرم حالا از طریق شما این کار رو میکنم. در واقع این کاریه که سود دو طرفه دره و هم شما و هم من برنده ایم
سلام دوست عزیز، بسیار از لطف شما ممنونم و به شما قول میدهم که از همکاری با من راضی خواهید بود. ایام به کامتان


ساعت10:02---1 فروردين 1392
salam. poozesh man keyboardam latine farsi sakhtame benevisam bebakhshid

ta be inja va in fa@liati k shoma dashtid vali hanooz daryafti nadarid behtare maha ke amator hastim dore tirajhe24 ro khat bekeshim. hanoz poshtibani ham kari nakarde??

bebakhshid . movafagh bashid
سلام دوست عزیز، درسته که هنوز به من واریزی صورت نگرفته. من هنوز دارم فعالیت میکنم و و دلیلی برای بی اعتمادی نمیبینم چون این سایت با وجود اینکه با من این مشکل رو پیدا کرده آینده روشنی پیش رو داره. کاربران آماتور هم میتونن از راهنمائی ها و آموزش هایی که توی انجمن قرار استفاده کنن فقط نباید تاپیک های نامرتبط با موضوعات بی ربط و تکراری ایجاد کنند، همین. ایام به کامتان


maryam
ساعت21:14---22 اسفند 1391
سلام

این یعنی اینکه مثلا من 600000 تومان سرمایه میزارم با عضویت طلایی فقط میتونم در هر برداشت 300000 تومان بردارم درسته؟

پس دیگه اینجا سودی برا من نداره که پوله خودمو برمیدارم و مبلغی هم کسر میشه و به حساب تبلیغات واریز میشه درسته؟
سلام دوست عزیز، شما اشتباه میکنید. به تاپیک " برداشت از حساب " به آدرس http://bux.tirage24.com/forum/?fmid=2&sfmid=208&rtid=7033 مراجعه کرده و آنرا به دقت مطالعه کنید. ایام به کامتان


صادق
ساعت14:00---20 اسفند 1391
سلام دوست عزیز.

شما میتونید یه کار دیگه بکنید.اینکه به عنوان مثال من بخوام 5000 کلیک استاندارد بگیرم 18000تومان.پول رو به حساب شما میریزم و شما از پشتیبانی سایت درخواست میکنید که برابر 5000 کلیک استاندارد پول از حساب سپرده ی شما کم و به سپرده ی من بریزه.ینطوری میتونم خودم اگهی ها رو کنترل کنم.چون خودتون میدونید که آگهی برای بازده ی بیشتر باید تو زمان های خاص فعال بشه.

این با کاری شما میکنید فرقی نداره،فرقش اینه که اون طرف میتونه خودش اگهی رو مدیریت کنه.اگه میپذیرید با ایمیلم در تماس باشید یا دو باکس 24 برام پیام خصوصی بذارید

sadeghansari10

تشکر
دوست گرامی سلام من توی باکس24 دارای عضویت طلائی هستم و با این کار میخوام برای کاربرانی که متقاضی باشند به قیمت خیلی ارزان آگهی بگذارم و در عوض بتونم مبلغ مازاد بر درآمدم رو به حساب بانکی ام انتقال بدهم. چون طبق قوانین جدید برداشت، هر کاربر طلائی فقط میتونه در ماه 600.000 تومان برداشت کنه و درآمد ماهیانه من بیش از 1.000.000 تومان هست و من میخوام اون مازاد رو به این شیوه، برداشت کنم. اینکه پشتیبانی از سپرده من 72.000 تومان کم کنه و به سپرده شما اضافه کنه که برای من منفعتی نداره چون من بنگاه خیریه راه انداری نکرده ام. امیدوارم متوجه توضیحات من شده باشید. برای سفارش آگهی شما منتظر هستم ایام به کامتان


ساعت10:00---18 اسفند 1391
سلام


میشه به من هم کمککنی تا به یه همچنین درآمدی برسم؟


ممنن میشم اگه ایدی یاهومو اد کنی تا بتونم ازت کمک بگیریم


لطف می کنی اگه کمکم کنی


ممنون
دوست گرامی سلام برای موفقیت در باکس24 بایستی سرمایه گذاری کرده و عضویت خود را ارتقاء دهید، به همین راحتی ایام به کامتان


مهدی
ساعت15:38---17 اسفند 1391
سلام

کامنت گذاشتم ولی جواب ندادین

لطفا جوابم بدین

میخام تبلیغ بزارم
سلام پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد. موفق باشید.


ساعت21:04---15 اسفند 1391
سلام

طرح خوبیه

خلاصه و بی تعارف بگم چطوری میشه بهتون اعتماد کنم؟؟

لطفا به ایمیل یا وبسایت پاسخ دهید
دوست گرامی سلام من همه آنچه که شما احتیاج دارید را در بندهای 1 تا 4 وبلاگ توضیح داده ام. در مورد اینکه چگونه میتونید به من اعتماد کنید باید بگم که من در باکس24 مشغول کسب درآمد هستم و هیچ وقت نمیام حیثیت وآبروی خودم رو به خاطر این کارها به خطر بیندازم، متوجه شدید؟ من منتظر ثبت سفارش و پرداخت از طرف شما هستم ایام به کامتان


ساعت19:58---15 اسفند 1391
سلام انجام شد موفق باشید

ساعت22:28---13 اسفند 1391
درود به شما

طرحت عالیه بزودی خودم مشتری ثابتت میشم

امیدوارم با اینکه قیمتت خوبه ولی تخفیف هم بدی
سلام، از شما بابت توجه به این مطلب متشکرم. شرایط تخفیف بیشتر، در صورت سفارش بالای 100.000 تومان به زودی در همین پست قرار میگیرد. ایام به کامتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :مریم | لينک ثابت |شنبه 12 اسفند 1387برچسب:تبلیغات,تبلیغات ارزان,50 درصد تخفیف,50 % تخفیف,باکس24,تبلیغات در باکس24,,|



موضوعات

آرشیو دفتر

مرداد 1392
اسفند 1391


نویسنده وبلاگ :


افتتاح فروشگاه شارژ امپرور

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


لینک دوستان

20ترین راههای کسب درآمد
http://kasbdaramedd
داستان های جالب و خواندنی
1000 تومان حق عضویت در پروباکس
کسب درآمد اینترنتی
بهترین سایت های کسب درآمد
مادر جونم...
درآمد اینترنتی برای همه
bia 2 dal
خرید عینک آفتابی مردانه
خرید عینک آفتابی اصل
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی پلیس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات ارزان ... و آدرس empror.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com